Forum EBL!S
Oficjalne forum zespou
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Przygotowanie jest wazne, ale wychodzenie jeszcze wazniejsze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum EBL!S Strona Gwna -> Zasady i organizacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: Wto 15:08, 08 Kwi 2014    Temat postu: Przygotowanie jest wazne, ale wychodzenie jeszcze wazniejsze

mysle ze dobrze wygladalby z czyms brazowym, czerwonym lub pomaranczowym, a swoja droga to musi byc bardzo fajny gdzie go kupilas?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesteś zadowolona z życia tam? SĄ PIĘKNI I ZDOLNI
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najpierw poszłem do chirurga a on kazał robić okłady z rivanolu, a one niestety nie pomagały i umowlisny sie na zabieg. [link widoczny dla zalogowanych] duży plus bo to facet!
chętnie też sie podziele doswiadczeniem... Monika 24 ale ja to bede miec robione prywatnie a nie na kase chorych.Najpierw ide na konsultacje i zobacze co mi powie Pani doktor wizyta 80 zl a kazdy zabieg 400 zl ale mam nadzieje ze jakiegos efektu bede mogla sie spodziewac Pozdrawiam pa Jeżeli chodzi o bromergon to także czułam się fatalnie.brałam go bo mam długie i obfite miesiączki i wysoką prolaktynę.Przestałam brać po 3 miesiącach i zaczął się horror piersi zaczęły strasznie boleć i brzuch a prolaktyna była większa niż przed braniem czy ktoś miał tak samo Feta - nie spotkałam się z sytuacją, że kiedy kobieta pyta o coś związanego z kliniką nie otrzymuje wyczerpującej odpowiedzi. Od poniedziałku jest już w domu. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam Buziaki! na razie studiuję, jestem na drugim roku, mam zamiar przeniesc sie tam na studia. Okularnica- jeszcze niedawno bylam w takiej samej sytuacji jak twoja mama. mysle ze pewnie za jakis czas i tak odrosną ale w porównaniu z tym co bylo przedtem to naprawde jest super, jednak 2 tygodnie róznicy duzo dają, 14 dni spokoju. przed wyznaczonym terminem, więc sprawdź czy masz wszystko spakowane, zjedz coś lekkostrawnego, żeby nie zabrakło ci sił na sali porodowej, bo tam jeść nie będziesz mogła. A tak się bałam o skórę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze wierza, ze tak wyglada milosc, nie wiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie odpada,bo nie ma siłowni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale aby wykonywać paznokcie nalezy miec jakiekolwiek pojecie o tym.. [link widoczny dla zalogowanych] Więc na razie nie będzie, wymrażać ani wypalać.
Ja, Bogu dzięki, nie jestem zafascynowana żadnym księdzem, ale muszę przyznać, że z panami w sutannach świetnie się rozmawia. No bo obciełam sobie grzywke, ale ze ostatnio jakoś tak u nas w polsce jest wietrznie i mokro to niestety moja grzywka sie wykręca na wszystkie paragrafy ;/;/ i niezbyt to ładnie wygląda. Ale teraz ta obręcz zrobiła się brązowa i nie wiem czy to lepiej czy gorzej...? : Obiad, ale tylko zupa. [link widoczny dla zalogowanych]
Apropo tematu : a co ty chcialas być prezesem firmy z wykształceniem podstawowym ??? Blizna zagoiła misię całkiem nieźle - nie używałam żadnych maści ani nie robiłam opatrunków - myłam tylko dekolt - czytaj :bliznę - szarym mydłem i robię to do dziś, nie noszę apaszek, bo bardziej rzucały się w oczy niż blizna. Majonez - wszystkie majonezy dostepne na rynku maja cukier a polskie standarty nie wymagaja okreslenia ile go jest = No na Fat Fast Nic czekam i się denerwuję. wszystkie 6 cwiczen to jedna seria. jestem zalany potem Udało mi się urwać od początku mojej walki z nadwagą 3 kg nie ukrywam że w pierwszym tygodniu chodziłem tylko na basen i ograniczyłem jedzenie, do tego teraz doszedł orbitrek i poprawa jest odczuwalna, w tym tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodam, ze chce osiagnac pelne zgiecie tej nogi...
[link widoczny dla zalogowanych]
nie boje sie ale czekam na rade i koszt dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no chyba ze ten plemniczek sobie gdzies tam przeczeka i dopadnie jajeczko jak sie pojawi [link widoczny dla zalogowanych] Śpiewa Dziewczyna
uszkodzenia błon śluzowych jelit (której rozpostarta powierzchnia jak mówią fizjologowie, liczy ok. co gotujecie dla swoich maluchow? poobserwuj jeszcze troszke a jak nadal będzie coś nie tak to lepiej wyjąc kolczyk. spójrz na datę pierwszego postu Klaudia. Tak pojechał po mnie co to ja mam za wynalazek na głowie ze ani kupy ani d**y się to nie trzyma. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie potrafisz rozwiązać ich teraz więc brniesz w głębsze dno Od pierwszej wizyty zyskał moje ogromne zaufanie, mimo że do końca miałam obawy czy to dobra decyzja. Co mu powiem to zrobi. czytałam w książce o ziołolecznictwie, że na wypadające włosy jest RZEŻUCHA! kiedy ktoś oburza się na słowo gruba czy tłusta , ale wieszakami i anorektyczkami rzuca na prawo i lewo to oburzające i szczerze wątpię że jakaś szczupła laska zazdrości jej nadwagi (nie mam zamiaru jej obrażać bo nie o to chodzi najważniejsze że sama się dobrze czuje w swoim ciele); Ja nikomu nie nakazuje byc katolikiem. mieszkam w canada od6 lat ciesze sie ze zniesli wizy ale jestem wiecej niz pewna ze za to wstwia cos innego bedzie wiecej kontroli kto wie moze i lapanek dlatego ze wciza wiele osob zostaje w canada po wygasnieciu wizy w przyrodzie nic nie ginie a szczegolnie tutaj.iillililii chcesz przyleciec tutaj zbadaj dobrze grunt musisz miec troche kasy miejsce zeby sie zatrzymac pamietaj ze urzenik na lotnisku ma pelne prawo cie o to zapytac ile masz kasy gdzie sie zatrzymac np bedzie chcial numer tel osoby u ktorej sie zatrzymasz i jesli mu sie cos nie spodoba to moze cie cofnac zpowrotem do samolotu i te kontrole na pewno beda drobiazgowe jak powiedzialam wczesniej w przyrodzie nic nie ginie mysle ze juz niedlugo uslyszymy o polakach cofnietych zpowrotem do samolotu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poszukajcie na stroniewww.mojlekarz.de jest tam sporo adresow polskich lekarzy w niemczech, ginekologow i innych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] o.html#ListaKomentarzy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a przedewszystkim czy kochasz męża, i podejmij właściwą dla siebie decyzję,życie szybko mija i uroda także [link widoczny dla zalogowanych] u mnie pękne lato za oknem juz 28 stopni fajnie
na nogi upadłam i brodą uderzyłam w kolana... widzialam okropne szerokie biodra jak szafa potworne nogi , tluste i krzywe i najgorsze dopinane tupety...w teledysku z shakira sie osmieszyla wygladala przy niej jak toporna slonica ktora z trudem i ociezaloscia wykonywala wszystkie ruchy.. dramat... oczywiście dziś 29 dzień a @brak... Mama zabrała mnie jednak do takiego znachora dziadka, który zastawił mi nóżki. [link widoczny dla zalogowanych]
Węglowodany (cukry) – hamują rozpad i nasilają gromadzenie tłuszczów – należy dążyć do drastycznego ograniczenie ich udziału w diecie. mam już dosyć chodzenia od jednego do drugiego i szukania kogoś kto mi pomoże, chciałabym w końcu trafić do dobrego lekarza który powie mi coś konkretnego i będzie umiał mi pomóc ten to zaimek! Już conajmniej od dwóch lat farbuje sobie włosy na ciemny kolor.. Pozdrawiam sliczną Karolinę z Carlo Biani w Katowicach. Czy oni sa przekonujący? czeka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: Wto 15:09, 08 Kwi 2014    Temat postu: ps.

mi poprawiała usta bo miałam takie braki jak domknęłam, niepełne były, a siosta miała kiedyś wypadek i szew miała na ustach i były takie nierówe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem do końca w jaki sposób, chociaż... Czyli opiekuję się dziadkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szkoda tylko, że wizyta sporo kosztuje (120,00 zł). [link widoczny dla zalogowanych] Mnie o milion razy bardziej podobała się pierwsza część Dirty Dencing .Druga natomiast była nudna!
ja juz jestem od prawie roku w zwiazku z mezczyzna, ktory... Poczulam sie dzisiaj o wiele lepiej!!! Kurcze, Julii mam nadzieje, ze problemy szybko sie rozwiaza i wrocisz do nas tryskajaca energia. mam pytanko jakiej firmy macie meridie? Jezyk to podstawa. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja naszczescie z głosem problemu nie mialam, no moze przez jakies pieerwsze 4 dni po operacji mialam straszna chrypkę i mówic za bardzo nie mogłam, ale z czasem przeszło. sama zamieniłam mieszkanie w całkiem innym mieście i zaczęłam NOWE ŻYCIE .życze Ci wiele szczęścia i odwagi Planuje kurs fryzjerski, najprawdopodobniej w select na Al.Krakowskiej i to w weekendy - wiadomo dlaczego. po prostu bardzo sie lubimy, probowalam sie zwiazac z rowniesnikiem ale jakos nigdy nie wychodzilo........... Hej, nie chcialam Cie nastraszyc, chyba na szare tez dziala,bo ja mam i szare i czarne i nic nie mówila lekarka, a z tymi szarymi to dgzies wnecie wyczytałam, na forum gazety(nie mgoe dac linka, bo mi posta moderatorka wywali). Narazie nie dziękuję...Zyczę również Piękneego BuBu G...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

choć nie decyzję juz podjęłam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Niania ma 2 dzieci, córkę w szkola i syna w przedszkolu (teraz już w szkole też). -Zestaw VINTAGE składający się ze spódnicy plisowanej, apaszki i czarnej kopertówki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak się zastanawiam, jak Ci pomóc...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co mi radzicie? [link widoczny dla zalogowanych] Z moim porodem było fajnie...
Dr Pająk to gwiazdor ma świetny marketing i tyle. Nie ma co sie denerwowac To znaczy w sumie to lepiej bo taki adwokat też kosztuje. Za to zimą wieczorem wypełzają mi czarne wielkoludy na podłogę Ale tupnę i spieprzają pod szafki Miał ktoś tak jak ja? [link widoczny dla zalogowanych]
Po dwóch godzinach masakra chodziłam jak naćpana, do tego straszne bóle głowy, nudności takie że co chwilę biegałam do wc. do kosmetyczki??po co - przeciez można polożyć jogurt na twarz.... Co Kosciol robi dla ludzi??? znowu powtórki aa i przyroda taka piekna i naturalna , czyste jeziora, rzeki i lasy czy tak wygląda facet pod 60? Nie wiem o co tam chodzilo, ale popytaj innych lekarzy bo różne teorie, jedni od razu wycinają a drudzy nie.Tak jak z migdałkami, syn juz miał mieć wyciete w 5 roku zycie, ale ja sie nie zgodzilam, a dzis po 6 latach słysze , jak to dobrze ze nie wycięli mu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cala wizyta w salonie- ok 15-tu minut.
[link widoczny dla zalogowanych]
szukam informacji o tej szkole.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie miałam kasy, więc pomyślałam, ze spróbuję. [link widoczny dla zalogowanych] dzień szósty
Będzie najpierw w domu, gdzie mamy kilka zabaw i striptizera. Czy mając do zaoferowania czas w tygodniu od 15 i całe weekendy można odbyć praktykę. ja swoje czesze przed i po umyciu [czyli dwa razy dziennie] grzebieniem o gęstych zębach nigdy nie prostowałam włosów w moim interesie lezy przede wszystkim ich zdrowie, zresztą wszyscy wokól chwalą moje wspaniale, francuskie loki gdzie okiem siegnąć babki mają poste włosy a ja wolę sie wyróżniać i jestem zadowolona z daru matki natrury Sąsiadka rodzi miesiąc po mnie też u niego i też nie ma zastrzeżeń. [link widoczny dla zalogowanych]
mogę prosić o adres salonu q10 (numer tel. czekam na dalsze hej!! Pozdrawiam Ania Jesli jest sie optymista, to duzo latwiej to wszystko zniesc, a ja jestem optymistka i naprawde nie narzekam Choc czasem zaluje swojej decyzji, to jestem pewna, ze lepiej zrobic nie moglam! w pracy jak w pracy Nreszcie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ale do Lutego jeszcze poprobujemy naturalnie i z testami.
[link widoczny dla zalogowanych]
uczucie znośne, wrażenie takie, jakby setki małych ziarenek piasku obijało mi się o dziąsła.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

marchewkowe lub warzywne. [link widoczny dla zalogowanych] Z tego co piszesz to twój chłopak jest nieco zazdrosny o Tomka .
Wiesz co u mnie średnio trwa to jakieś 20-30 minut aczkolwiek jak już zaczynam dochodzić i widzę że partnerce się zbliża to przedłużam... zrobiienie Przez cały pobyt w klinice czułam sie bardzo wyjatkowo. Pamiętajcie, dziecko szybko rośnie i ma coraz większe potrzeby! nie wrócił naturalny kolor włosów (jestem szatynką) ale uzyskaliśmy przypadkiem efekt storazy lepszy odtego jaki daje baleyage. [link widoczny dla zalogowanych]
kukuryku gdzie jestes, wiem ze jest duzo pracy ale zeby az tak ze nie ma cie wogole na tym forum....odezwij sie proszę.... a wygląd biustu można poprawić przez dobry biustonosz,cuda teraz takie są,że hej ,kupiłam sobie z żelowymi wkładkami,zakładam go czasami do dużych dekoltów,nikt by nie powiedział,że mam miseczkę B,duże C to jest i tak fajnie się schodzą ,zresztą opadnięte piersi tez na pewno wywindowałby w górę,tak więc patrząc na zdjęcia pięknych,pełnych piersi nie zawsze wierzę,że jest to dokładnie to,co widzę (nie mowię o R.Dancewicz,tylko tak ogólnie) Aktualnie nosi aparat na nodze. chyba w carlo b kryzys bo znowu próbujecie zrobic sobie reklamę. Opierając się na 25-letnim doświadczeniu klinicznym, doszłam do wniosku, że choroby o podłożu autoimmunologicznym są wynikiem zatrucia pochodzenia jelitowego, spowodowanego rozlicznymi czynnikami bakteryjnymi, wirusowymi lub chemicznymi, tak poważnymi, że nie mogą one być zneutralizowane przez normalne mechanizmy obronne. no własnie a teraz nici z tego no czasami mi sie zakręcą tam gdzies spod dołu niestety tylko tam dla Ciebie, że pomogłaś mi na początku ...Teraz jest mi już znacznie łatwiej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: Wto 15:10, 08 Kwi 2014    Temat postu: Poniewaz duzo osob pisze ,ze sa to objawy ciesni nadgarstka

• kapustne (kapusta biała, włoska, kalafior)
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko przez panów, którzy sąsiedni blok ocieplają. peelingi glycolowe HPP do 70%,, Mandel Plus, Yellow peel, pirogronowy itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja kupuje je zawsze tutaj:
Te głupie teksty na ulicach.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wracając do farbowania... [link widoczny dla zalogowanych] Teraz 2 lipca 2007r.
ja mam to samo tylko 162cm i 65kg więc jest z czego zrzucać... Zrobiłam sobie około miesięczna przerwę ale od trzech dni wracam do ćwiczeń. Po piwerwsze mało ktory salon robi dekoloryzacje...ładują rozjaśniacz na głowe i rozjasniaja...a to nie jest dekoloryzacja tylko rozjasnianie...W wiekszosci salonow w jakich pracowalam nie robili prawidłowej dekoloryzacji....Do tego jest specjalny produkt ktory mieszasz z ciepłą wodą i nakladasz na włosy i pienisz, sciąga on farbę a nie rozjaśnia włosy jak rozjasniacz typowy...powinnas trafic gdzies gdzie to robią, w twoim przypadku pare minut będą masować włosy tym produktem, umyją, nałożą odżywkę i koniec...30 minut roboty. pierwsze slysze.... No ale tez ja nie wiem jak te Twoje blizny wygladaja, jesli przeszczep to jedyna opcja no to musisz sie powaznie zastanowic... [link widoczny dla zalogowanych]
Faktycznie spytam lekarza o feminellę, a póki co wypróbuję to o czym napisała milagros. Czynnik drugi: na takim niskim obcasie sa na pewno wgodne Kilogramy jednak wracały bo do toalety chodziłam raz w tygodniu Cena: Chyba że znasz dobrze( bardzo dobrze angielski, niemiecki, masz prawojazdy) wtedy mogę ci zaproponować pracę na popołudnia i wekendy. Przy takiej zmianie odzywiania + lewatywy powinny duzo pomoc ,a potem zrobic czyszczenie watroby.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

węgli / 100 gram gotowej zupki - w zależności od rodzaju ( najmniej ma barszcz ).
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja powiem tylko tyle...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

IgG 9,70 [link widoczny dla zalogowanych] dla mnie to taki ni pies ni wydra
Okres nie nadszedł. He he a ja szukam kogoś z Kielc kto mnie nauczy robić tipsy Pozdrawiam Mam troche takich przeboi ale ostatnio slucham Modern Talking- touch by touch ... Zdecydoałam sie jednak na niego ponieważ na jednej ze stron internetowych na zdjęciu przedstawione są mięśnie które modeluje właśnie rowerek, a to te które mi najbardziej się niepodobają. Jesienna mamo... [link widoczny dla zalogowanych]
Ja powiem tylko tyle... mam dzis kryze, zrobilam tylko jedna serie, na wiecej nie mam sil... Sand-Deep babaj---a wybrałaś już imiona dla Twojej parki?? Moge opowiedziec o moich poczynaniach. trzy -jedyną skazą w nich jest to, iż jeden z nich lekko się podarł, ale wcale się nie dziwię i nie obwiniam za to nikogo, jak samą siebie... ło matuś,osiemnascie lat?,to trzeba miec bycze zdrowie brak rozumu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez wisze w zaległosciach, konczy sie czerwiec a ja siedze jeszcze w maju, takze nie martw sie, wszystko w zywcu tak dziala...to zmiany przepisow tak daja popalic...ale kto wie moze gdyby nie to to bysmy nie pracowaly.....
[link widoczny dla zalogowanych]
jego glownym problemem jest to, ze jest troche bujniej owlosiony na klatce i plecach i sie tego wstydzi (np.
Witaj Marcia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A z miesiączką niby było dobrze, ale w tym miesiącu przytrafiły mi się dwie - jedna się skończyła i za tydzień - powtórka [link widoczny dla zalogowanych] BYŁAM TAM I POLECAM 100%
,' jestem mloda mama,ktora chcialaby wrocic w styczniu do pracy,poszukuje odpowiedzialnej,milej osoby do opieki nad 8,5 miesiecznym synkiem,okolice Karlowic,w wymiarze 6-7 godz dziennie od pon do piatku,osoby zainteresowane prosze o kontakt mailowy [link widoczny dla zalogowanych] lub tel. Nudne to. witaj Gulka bo niby nie planuje ale nie mialabym nic przeciwko [link widoczny dla zalogowanych]
Potem rzuciłm fajki i do swojej diety dołączyłem dużo owoców oraz intensywnie zacząłem trenować na siłowni i zauważyłem że zapach mojej spermy się zdecydowanie polepszył. moim zdaniem Foremniak to paszkwil zawodowy i z tym też się kryć nie będę. co myslicie o wyjezdzie w ciemno? U mnie chyba nadal przestuj, ale zobaczymy jutro. hej, mam pytanie, mam kolczyka 4 dzien i leci mi ropa.. ludzie nawet nie wiecie jak podnosicie człowieka na duchu Czy znacie może ją i jej sprzęty?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

da się zjeść to paskudztwo, trzymajcie się!
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymaj się i pisz o postępach, czy też Waszych decyzjach Pozdrawiam Paaaaaa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba jest już taki temat

Wie ktoś gdzie ta pani pracuje obecnie? [link widoczny dla zalogowanych] Przepisał mi na wszelki wypadek antybiotyk,ale poprzedni tez brałam i mi nie pomógł Nie wiem już co robić.
Wątpię Poza tym, często drętwieją mi dłonie, a właściwie sztywnieją i sinieją. Starsza już na obozie, a my po wypoczynkowym weekendzie na RODOS Znaczy się na działkach Wczoraj mi się padło z dziećmi po wariacjach w baseniku, co i tak nie uchroniło mnie przed szybkim zaśnięciem wieczorem Boje sie,ze mi sie zerwie, lub, ze bedzie mi sie długo paprał,dziorki w uszach zagoiły mi sie szybko, mysle,ze dlatego,ze dbalam o nie bardzo, pepek mam zamiar sobie przebic w profesionalnym studio tatuazy i piercingu. Następnie dodać koncentrat i gotować na małym ogniu do chwili, aż warzywa będą miękkie. [link widoczny dla zalogowanych]
W moim mieście tj Ruda Śląska mają dosyć niskie ceny, rewelacyjną, kompetentną i miłą obsługę. Marianno , masz rację też oglądam mego idola ...a potem naszego Polaka Bartycka 115 - studio Impress!!!! Ponieważ jest taka stara piosenka, często ją puszczają w radiu, jak byscie cos wiedzieli to napiszcie. no wlasnie, wszyscy juz tam są.. A to wina papierosów... Nie sugeruj się wagą a centymetrami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłem klientem znanego salonu w centrum Katowic blisko ulicy Wawelskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum EBL!S Strona Gwna -> Zasady i organizacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin